Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojego logotypu. Odświeżone logo przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
Nowa odsłona logotypu to krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych oraz dalszych zmian. Kolejną nowością będzie nowa szata graficzna opakowań. To odpowiedź firmy na zmieniające się trendy rynkowe. Opakowania prezentować będą nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez producenta sera (m.in. w haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”).
Nowy logotyp oraz szata graficzna stopniowo będą zastępować dotychczasowe.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.